Tatueringar

Igår hade jag en lektion i en halvtimme. Givande? Känns lite drygt att komma till skolan då :P Sen for jag med Linus till tatueraren för Linus skulle göra sin andra tatuering. Nu satt jag så pass nära att jag såg nålarna och allt. Usch, det var obehagligt. Fick tillfälligt känslan av att jag aldrig mer ska tatuera mig, men så fort vi gick ut därifrån började tankarna på nästa tatuering. Haha, vi får väl se hur det blir. Ska inte göra någon riktigt än iaf ;P

Resten av dagen ägnades åt pyssel och plugg. Det känns som att jag har lärt mig lite om författarna nu iaf, haha ;P Känns dock väldigt drygt! Men på en vecka är allt jobbigt skolarbete över. Då är det bara ett prov i engelska b kvar, och det är ju lätt :)

Jag for och hämtade Linus och Morgan från jobbet igår när dom slutade. Linus var gode slut när vi kom hem. Stackarn! Det är inte vanligt att han somnar före mig ;) Igår somnade han tidigt och jag låg vaken hur länge som helst och kunde inte sova. Imorse väckte han mig före sju! Ombytta roller? ;P

Linus började jobbet klockan nio och jag steg upp då för att Lina inte skulle behöva vara själv uppe. Min gullflicka har tagit influensavaccinet och har blivit lite sjuk, så hon är hemma. Tur då att hon har en snäll syster som är hemma med henne halva dagen ;)


Kommentarer
Postat av: L

okej jag erkänner^^ Ni är för söta ^^....saknar dig dock som fasiken emo! <3

2009-11-30 @ 19:46:29
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0