Ett tomt dygn blev plötsligt fullt :)

Igår trodde jag att det skulle bli en seg hemmadag, men det blev det inte! Tvärtom, haha! Det blev så att jag följde Linus till Luleå för att se hockey! Vi stod i klacken och det var jättekul! Jag är väl ingen hockey-människa egentligen, men det var kul ändå!
När vi kom till Älvsbyn drog jag direkt vidare för att umgås med nå kompisar. Det var trevligt! Och vi åt jättegod kladdkaka ;)
Lite efter elva kom jag hem och bråkade med mamma. Jag var hemma typ en halvtimme men sen pallade jag inte att vara hemma nå mer så då for jag till Linus. Jag kom hem för typ en halvtimme sen och mamma är fortfarande sur. Men hon är sur på typ allt och alla nu, så jag bryr mig inte så mkt ;P

Nackdelen är att jag inte har hunnit plugga något, så jag ska försöka ta tag i det nu. Borde göra psykologin. Och läsa igenom allt det där om förattarna som vi ska ha prov om i engelska c. Dryyyyyyygt. Men ikväll är det körövning och det blir iaf kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0