Jag har tråkigt

Sen jag kom hem från skolan har det inte hänt mkt. Jag har sett två avsnitt av DH och sen har jag gått mellan datorn, gitarren och en bok och så har jag sett idol. Jag har druckit nästan en liter grönt te. Nu dricker jag ett stort glas med apelsinjuice och äter ett par mackor. Behöver ju energi för att kunna bli frisk.

Idag har jag inte kunnat träna, inte kunnat simma, inte kunnat fara till Piteå (tjejkväll där ikväll och det var många som ville att jag skulle följa :/), inte kunnat umgås med NÅGON. Jag hatar sånt. Jag klarar inte av att vara hemma och göra ingenting. Visst, ett par timmar går väl bra. Till och med en hel kväll nån gång lite då och då. Men inte typ hela dagen. Och speciellt inte när man vet att man missar en massa roliga saker. Det är suuuuurt. Jag är sur. Haha. Och jag vet redan nu att jag kommer att ha jättesvårt för att sova för så är det alltid när jag är förkyld. But it doesn't kill me so I suppose it makes me stronger.

Funderar på en ny hårfärg. Kanske nåt sånt här? Fast eventuellt lite rödare? Lite mot färgen jag hade förra hösten kanske... Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0