Lite shopping :)

Det blev liiite shopping igår ändå, haha. En tröja, skor, en enorm temugg, två ringar, örhängen och hårfärg (två stycken eftersom jag måste färga brunt innan jag färgar rött ;P). Men jag är då väldigt nöjd med mina inköp!

Igårkväll var Johanna och Christoffer här. Vi spelade kort och såg på film :) Det var kul!

Idag ska jag plugga lite och sen ska jag på vårdcentralen och kolla om jag behöver pencillin mot min hosta som aldrig vill ge sig. Sen hoppas jag att jag ska hinna träffa Linus! Han har ju varit borta i en evighet, och jag saknar honom. Men han kommer hem i eftermiddag!

Kvart i sex är det styrelsemöte för musikskolans vänner och klockan åtta kommer folk hit för att min bror har fyllt år :P Så det blir väl folk här typ hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0