No more blondie

Det var kul att träffa Linnea igår! Vi gick på stan och jag köpte ett par nya svarta leggins. Mina gamla var sååååå nötta och trasiga. Och jag kan ju behöva ett par nya imorgon, för då ska jag, Jessika, Josefina och Alice fara på farmen! Blir nog grymt kul! Måste förresten fara å hämta min biljett idag.. Det hade jag ju nästan glömt!
Köpte även ett par ringar och ett par örhängen. Förut hade jag nästan aldrig ringar, men nu känns det så TOMT när jag inte har nån. Så det har blivit lite inköp av ringar på senaste tiden, haha.

Kom hem typ halv nio igår och hade en riktigt lugn kväll. Spelade kort med mamma, pappa och Linus, stickade lite, läste bloggar, osv. Sen kom Linus! Då spelade jag kort med Linus och Linus (hehe, tjorvigt när dom heter samma sak ;P). I min familj brukar det alltid bli mycket kortspelade när vi går mot mörkare tider. Det är ju så mysigt att sitta inne och spela kort då ;)

Linus har sovit här för första gången på läääääänge. Vi har inte kunnat sova tillsammans eftersom båda har hostat så mycket, haha.

Imorse färgade jag håret brunt och nu har jag i röd färg. Hoppas att det blir bra, och inte FÖR rött, hehe :)



Bye bye blondie!!! ;)

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

fin du är ;D

2009-10-30 @ 19:13:31
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Släng upp en bild på nya håret sen. :D

2009-10-31 @ 12:00:39
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0