Torsdag (Känner att rubriks-fantasin är på topp!)

Jag har varit väldans trött hela dagen. Det känns att förkylningen sitter kvar än! Gaah, jag vill bli pigg och frisk igen! Men jag mår ju mycket bättre nu än för ett par dagar sen, och det är ju positivt :)

Idag efter skolan for jag, Linus, Miriam och Nicklas till Luleå. Där sprang vi runt i olika affären för att hitta en mössa åt Nicklas. Och så åt vi på max! Och så kollade vi lite mer affärer, men jag köpte ingenting. Känner mig för fattig ;P Sen körde vi hem och när vi kom till älvsbyn var det bara typ en halvtimme kvar innan jag skulle vara på möte med Musikskolans Vänner, så jag orkade inte fara hem före. Jag gick till Konsum och köpte garn, haha. Hade lite att göra när jag var hemma och var sjuk hela dagarna, så jag började göra en halsduk ;P
Mötet med Musikskolans Vänner gick väl gode bra. Lite smådrygt, men jag var hemma typ kvart över nio iaf, så det höll ju inte på så jättelänge och det var ju skönt :)

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem biobiljetter och presentkort direkt hem i brevlådan. HELT GRATIS :) Låter inte helt fel va? Just nu pågår också en tävling på sidan om en sprillans ny Laptop. Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=111641



är du inte intresserad skulle jag uppskatta om du registrera dig för min skull, jag får ju poäng för varje värvad :) Så gör mig glad och registrera dig, tack på förhand :)

2009-10-22 @ 23:11:01
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, jaha, det är min dator xD

2009-10-24 @ 10:32:55
URL: http://asleeponasunbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0