Dagens planer

Godmorgon! Det känns som att det här kommer att bli en stressig dag. Har massor att göra. Men jag ska försöka att inte stressa så mycket iaf, för det brukar ju knappast göra situationen bättre ;)

Tio i åtta ska jag vara utanför kommunhuset och bli fotograferad av PT, tio över åtta börjar skolan, efter en lektion ska jag försöka hinna gymma, byta om och allt på en timme innan nästa lektion börjar. Men efter det behöver jag nog inte stressa mycket mer. Sen har jag bara lite musiklektioner. Ensemble, Skapande verksamhet och kör.

Mamma kommer hem i eftermiddag! Ska bli skönt, för då slipper jag vara barnvakt och jag slipper laga mat varje dag. SÅnt har jag ju faktiskt inte tid med jämt! Men Lina är ju världens gulligaste flicka så det är inga större problem att ta hand om henne, det är bara att man blir lite begränsad eftersom man inte kan göra vad som helst. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0