En bra dag :)

Det blev en tidig morgon imorse. Jag vaknade kvart i sju. Hade nämligen körlektion klockan åtta. Det gick jättebra att köra idag! Känner mig faktiskt rätt säker på det mesta nu och det är skönt. På onsdag blir det halkbanan!

Jag har hunnit ha en halv lektion i skolan idag. Engelska C. Sedan skulle jag till tandläkaren. Det gick bra där med! Hon tog lite bilder å sånt bara. Och på ett par veckor ska jag tillbaka dit för att sätta plast i nån grop. Hon sa att det var lika bra att plasta eftersom det var nåt ställe där det är lätt för att få hål i framtiden, och om jag plastar nu så slipper jag få hål där :)

Fick veta att A-G är sjuk idag. Det betyder att jag missar sista två lektionerna och då hinner jag ju fara å träna istället. Tänkte träna ikväll, men eftermiddagen brukar vara en bättre träningstid för mig :)

Idag är det en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Roger aka Miriam

Visste inte att du hade briller, men coolt

2009-09-07 @ 19:23:31
Postat av: Emma

SV: Det är mammas, men jag skulle vilja ha egna, för jag tycker att jag ser smartare ut i glasögon, haha :)

2009-09-07 @ 20:37:05
Postat av: Roger aka Miriam

Aha, var glad att du slipper

2009-09-08 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0