Extra träningspass

Jag behövde ett avbrott och lite ny energi för att kunna plugga ikväll, så jag for till gymmet och körde ett "extrapass". Egentligen skulle jag ha haft vilodag idag, men jag orkade inte, haha. Men jag vilade ju igår. Idag blev det ett mixpass. Jag brukar oftast köra många olika övningar för samma muskelgrupp och köra helt slut på den muskelgruppen. Idag körde jag lite biceps och lite mage. Och så lite trapz också. Det var skönt! Även om det inte var något jättetungt träningspass så är jag nöjd. Och jag har märkt att jag har blivit mycket starkare i några övningar. Nästa gång ska jag köra tyngre hantlar ;) Det känns ju jättebra! Då blir man ännu mer träningssugen och motiverad! Jag längtar redan till morgondagens pass ;)

Idag var det riktigt fullt på gymmet! Så nu vet jag att jag inte ska fara å träna vid fem på söndagar om jag vill att det ska gå snabbt och effektivt. Det var en till tjej som var där och så var det massor av killar. Av någon anledning brukar det ofta vara så, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0