Friidaay

Jaa, det blir inte alltid som man har tänkt sig. Men det kan ju bli bra ändå, haha ;)

Vid elva har jag planerat att vara på gymmet. Vi får se hur mycket jag orkar idag. Jag har faktiskt ingen träningsvärk, men jag är ganska slut i musklerna ändå ;P Men om det blir för jobbigt med styrketräning så kan man ju träna lite kondition istället. Det är ju rätt viktigt det med ;)

Jag har två lektioner idag. Svenska och psykologi. Hörde att vi inte skulle ha någon lärare på svenskan idag så vi får jobba hemma om vi vill, men det känns som att det kan vara bra att vara på lektionen så att vi år något gjort. Visst Reb? Vi har ju bara den här veckan och nästa vecka på oss, och jag kanske är borta torsdag och fredag nästa vecka. Så det är väl lika bra att jobba nu :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0