Happy life ;)

Har inte hunnit uppdatera något på hela dagen. Upptagen all the time, och egentligen är jag upptagen nu också, för Linnea och Chris är här :)

Det var jättekul igår! Först var vi hos Cissi och såg Idol och förfestade lite. Vid elva for vi till ICE, men efter ett par timmar var det så tråkigt för det var för lite folk, så vi for vidare till en sportbar i närheten. Där var det SJUKT mkt folk. Och jag blev uppraggad av många, haha. Redan i kön utanför började folk prata med mig. Och sen  fick jag komma in utan att visa leg. Ser jag gammal ut?! Måste ha gjort det, för hälften av alla som raggade på mig var ju typ 30. Lite obehagligt, haha ;P Men kul hade vi!! Måste göras fler gånger!

Vaknade tolv idag och skyndade mig in i duschen, klockan ett kom släkten hit och skulle fira Lina som fyllde år för ett tag sedan. Klockan två kom Linnea och vi for å övade med Emmy. Vi ska sjunga ikväll. Och jag ska spela bas också. Blir nog kul! När vi hade övat for vi å åt på grillen. Känner att det här är en nyttig vecka, haha ;)

Sen kom Christoffer och hämtade upp oss och vi for hem till mig och snart ska vi vidare. Peppar för sången. För ett par dagar sedan kunde jag inte sjunga, men nu börjar det bli bättre ;) Om jag kunde göra sånt som jag gjorde igår så borde jag inte ha några problem med att sjunga, haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0