Hemma (:

Nu är jag hemma igen! Det var lite smådrygt att åka buss ner igår. Och bussen från piteå var ju typ full! Eller alltså det satt en+väska på varenda tvåplats som fanns på bussen. Jag satte mig längst bak mellan två killar, haha. Men i skellefteå gick det var lite folk och då bytte jag plats, haha.

När vi skulle sova kom mamma och la sig bredvid mig i min säng, haha. Hon sa att hon kände sig så ensam och ville prata och så berättade hon om när hon gick universitetet i umeå osv. Fast eter ett tag skickade jag tillbaka henne till hennes egen säng, haha ;P

Idag har jag gått runt på universitet och på stan med ett plåster på läppen, haha. Ska ha kvar det i en vecka, men sedan är jag fri ;) Har lite svårt för att äta, dricka och sjunga nu, men det går väl över antar jag :)

Jag shoppade lite idag. Lite smågrejer. Fast faktiskt typ bara saker som jag behöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0