I am stronger than yesterday

Idag tränade vi som sagt biceps. Jag tänkte vara stark och tog hantlar som var ett kilo tyngre än mitt PB. Jag orkade, men klarade bara 4-5 reps per set. Men jag är nöjd! Det är bara att kämpa så går det nog ännu bättre nästa gång!

Det känns att jag tränade axlar igår. Jag har lite träningsvärk, men det känns bara när jag använder musklerna. Kan vara lite jobbigt, för det påverkade ett par övningar på dagens träningspass, men så kan det vara ibland! Imorgon blir det vilodag så att musklerna får en chans att återhämta sig :)

Haha, nu började jag tänka på Britney Sprears låt "Stronger". Måste nästan lyssna på den för det var X antal år sedan jag hörde den, haha ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0