Idag har jag min första gitarrlektion

Godmorgon! Jag har varit halvt vaken i sex timmar nu. Har verkligen inte kunnat sova bra sen jag vaknade 02.50 :P Har halvsovit lite och vaknat, halvsovit, vaknat, osv. Men eftersom jag somnade vid tolv igår så har jag iaf sovit bra i tre timmar. Och när man ligger och vilar så får man ändå 80% av den energin som man hade fått om man sovit. Så jag klarar mig ;)

Idag ska jag ha min första gitarrlektion! Jag har filat ner naglarna jättemycket. Det känns läskigt. Jag brukar ju alltid ha så långa naglar, så nu känns de nästan obefintliga. Men vad gör man inte för musiken? ;) Tycker att det kan vara kul att kunna spela gitarr för det är ju som lätt att ta med osv. Det är ju inte så lätt att ta med ett piano överallt ;P Basen är lätt att ta med, men hur kul är det att sjunga till bara en bas? Därför ska jag börja spela gitarr :)


Kommentarer
Postat av: L

me love ya :D <3

2009-09-16 @ 17:35:53
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0