Idol och en framtid som hemmafru

Jag har nyss sett på Idol. Det är ju rätt kul att se idol-auditions. En del är riktigt bra och en del är väl.. hmm.. mindre bra. Men det var ett par tjejer som sjöng idag som hade riktigt härliga röster! Det skulle vara kul att ha lite speciell röst. Jag tycker att min röst är alldeles för vanlig, haha. Men vad kan man göra åt det? Kedjeröka eller äta kritor är inget jag skulle föredra ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag nog äta fruktsallad. Jag handlade med pappa på Konsum idag. Han sticker på älgjakt imorgon, så nu är jag "mamma" fram till måndag/tisdag och ska fixa hushållsarbete och ta hand om mina småsyskon. Är väl inte det roligaste man kan göra. Jag skulle nog inte bli nån bra hemmafru, för jag pallar inte att vara hemma och göra grejer när man kan vara ute å träffa kompisar eller nåt istället. Haha, men på 50 år blir jag säkert en sån där typisk hemmafru ändå. Som bakar bullar å sånt jämt. Jaja, vi år väl se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0