Inlinesåkning

Eftersom jag var helt slut i huvudet av allt pluggande och tänkande så kände jag att jag behövde rensa huvudet lite. Och när man redan är slut i huvudet är det väl lika bra att köra slut på resten av kroppen också? Det gjorde jag genom en inlinesrunda. Jag åkte i ganska precis 60 minuter tror jag. For kanske fem över åtta och kom hem typ tio-kvart över nån gång. Och det var sjukt underbart jätteskönt!!

Jag tycker om att träna på gymmet, men just konditionsträning är underbart att köra utomhus. Promenader och inlinesåkning är liksom så livsgivande. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men  det blir liksom en helt annan känsla! Jag får energi av att komma ut i friska luften och jag får liksom en ström av glädje genom hela kroppen när jag är ute och motionerar och rensar tankarna. Jag får liksom lite tid till att verkligen känna efter vad jag tycker, känner och hur jag mår. Och oftast så slutar det med att jag tycker att livet är underbart!

Sedan när man känner att man är så trött i både kroppen och huvudet att man skulle kunna lägga sig ner mitt på vägen och sova, då har man tagit ut sig rätt mycket. Och om man håller på att snubbla över sig själv, då är läget inte stabilt, haha ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0