JAG KLARADE DET!!

Alltså shit vad nerverna gjorde sig påminda idag. Satt seriöst och skakade. Och så fort jag var lite osäker så blev jag lite illamående och tänkte att det var kört. Jag kollade igenom alla frågorna två gånger efter att jag svarat på dom. Jag vågade knappt trycka på "Avsluta"-knappen för jag var nästan säker på att det var kört. Men jag klarade det!!! Ni anar inte vilken lättnad det var! Jag blev så sjukt glad och det var så sjukt skönt! Nu behöver jag aldrig mer plugga körkortsteori!! (Eller jo, på ett par år kanske jag ta mc-kortet, men det är ju ett tag kvar så det är inget jag behöver tänka på nu).

Nu är det bara uppkörningen kvar! Och den har jag varit mycket mer orolig för än för teorin. Fast jag borde ha varit lite mer orolig över teorin, för det var svårt. Och ändå har jag pluggat massor och trodde att jag var säker på i princip allt. Så man behöver kanske plugga lite mer än man tror, om man inte vill chansa ;)

Inom två månader räknar jag med att ha tagit körkortet! Om jag kuggar på uppkörningen gör jag om den tills jag klarar den. En uppkörning om det så behövs ;) För om jag inte klarar det inom två månader så tänker jag INTE göra om teorin, haha ;)

Morfar bjöd mig på mat på Okey när vi kom hem. Han är alldeles för snäll, haha :)

Nu ska jag till skolan, gymmet, apoteket, konsum och säkert på nå mer ställe också. Mycket som ska göras! Och sen ska jag hem och laga mat, plugga psykologi (läxa till imorgon som jag prioriterat bort pga av körkortsteorin), sen blir det styrelsemöte (egentligen har jag två styrelsemöten ikväll, men jag hinner ju bara fara på ett eftersom dom krockar) och sen ska jag och Emmy öva på nå låtar. Vi ska sjunga i Vidsel nästa söndag på ett möte för föredetta alkoholister, drogmissbrukare, osv.

Så det är vad jag ska göra idag ;) Rätt fullt upp och ingen vila, men det är så jag vill ha det! Och nu behöver jag inte ha stressen över körkortsteorin heller. Skönt!

I feel great ;D Happy happy happy ;D
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

WOHOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du klarade det!!! :D:D



Alltså jag måste erkänna att jag inte gjort psykologin. Jag har läst kapitlet, men jag har inte hittat nog med försvar ju! -.-' Bara två. Har du gjort mycket?

2009-09-10 @ 19:18:59
URL: http://asleeponasunbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0