Jag lever än

Under kvällen har jag varit på medlemsmöte för musikskolan. Mamma var också med, för hon är också lite engagerad i det där med musik. Efter att ha suttit i en och en halv timme blev jag less och hade ont i rumpan av de hårda trästolarna, så då fick jag ta mammas kort och bil och fara till Konsum och handla åt familjen. Så jag körde bil med HÖG musik och kände bara att jag levde, haha. Grymt nice alltså! Sedan for jag till återvinningsstationen med sopor också eftersom mötet inte var slut när jag hade handlat klart. Haha, ibland kan man får vara lite vuxen ;)

Nu har jag börjat samla ihop lite låtar till en popskiva att ha i bilen, haha. Måste ju ha en massa gamla låtar att sjunga högt till när jag kör bil ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0