Konditionsträning och styrketräning idag!

Idag blev det både konditionsträning och styrketräning. Konditionsträning bestod av några pass på Stairmastern och sedan cykling i 20 minuter. Sammanlagt 40 minuter kondition, vilket inte var så mycket, men jag hade itne tid med mer, så det fick duga. Men jag är väldigt nöjd över 5-minuterspassen på stairmastern! Var så slut efter varje pass att jag blev tvungen att sätta mig ner och dricka massor. Otroligt hur mycket man kan lyckas ta ut sig på fem minuter ;) Jag älskar när man har klarat igenom ett sånt pass där det är så jobbigt att man känner att man kan dö vilken sekund som helst. Det är jobbigt under träningen, men efteråt är det så underbart att det är värt varenda sekund ;) Jag älskar att kunna känna att jag verkligen har gett allt!

Dagens styrketräning gick också bra! Tränade biceps idag. Kände att jag hade kunnat ta i liiiite till. Men jag är ändå nöjd, för jag ökade vikt i två övningar, och reps i två andra. Så inte ska man klaga ;) Hade bara önskat lite mer kontakt i de andra övningarna! But I'm happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0