Körsång

Nu har jag varit på körövning. Det känns i halsen att jag har sjungit mycket i helgen. Men det gör inget, för det är ju värt det, haha :) Och vi sjöng så härliga låtar ikväll! Det blir så fint med alla stämmorna. Jag gillar låtar med många stämmor, haha. Tycker att det är så vackert. Iaf när alla sjunger rätt, haha ;P

Imorgon ska jag träna för första gången på jättelänge! Är peppad. Jag hatar att inte KUNNA träna. Det är en sak om man väljer att vila, men nu har jag ju inte kunnat och det är jobbigt. Men nu har jag inget öppet sår längre. Eller jg vet inte riktgit hur det ser ut eftersom jag fortfarande har plåster, men det känns som att det är typ en skorpa nu, och då är det ju bara att träna, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0