Kul kväll igår!

Det blev ju en väldigt trevlig lördagskväll! Planerna för kvällen blev itne av, så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Det visade sig att Morgans planer inte heller blivit av, så vi bestämde oss för att göra ingenting tillsammans, för det är ju lite roligare än att göra ingenting själv, haha. Vi tänkte se film å så, men vi hamnade hos Miriam istället. Maja följde också med en sväng, men hon drog vidare sen. Så det blev en rätt lugn och nice kväll med Morgan, Miriam och Linus. Vi spelade "Sanning eller konsekvens" - spelet, körde "Jag har aldrig...", osv. Det var kul :)
Jag var hemma strax efter fem inatt, haha. Då var jag lite smått död och trodde att jag skulle somna direkt, men när jag la mig ner i sängen kände jag hur det bara snurrade. Haha, jag som trodde att jag var nykter! Och sen trodde jag att det låg en fjäril på mitt golv, men när jag vaknade såg jag att det var damm, haha ;P

Mår dock väldans bra idag! Lite småtrött, men helt okej! Jag kommer att ha fullt upp i princip hela dagen. Och ikväll ska jag sjunga i Vidsel. Ett möte för föredetta alkoholister och narkomaner. Man känner sig lite malplacerad när folk presenterar sig: "Hej, jag heter Anders och jag är narkoman" och alla ska säga: "Hej Anders!". Haha, men det är iaf kul att sjunga på såna möten, för dom uppskattar det verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0