Mage och biceps

Kom nyss hem från gymmet. Idag blev det mage och biceps! Mest biceps, haha. Anledningen til latt det blev just de muskelgrupperna är för att jag fortfarande har träningsvärk i framsida lår, så att träna ben känns väldigt uteslutet. Och imorgon ska jag träna axlar, triceps och bröst. Så därfr fick det bli mage och biceps idag. Jag har ju ett bicepspass på tisdag också, så muskelrna hinner inte vila i 72 timmar, men iaf i 48 timmar så det får gå bra ;)
Idag körde jag med låga vikter och ganska många reps. Det kändes som att jag fick bra kontakt och i slutet var musklerna helt slutkörda. Sånt gillar jag, haha :)

Mitt mål är att se ut som Greg Valentio! (SKOJA BARA ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0