Mage&Rygg idag :)

Nu är jag helt slut. Har pluggat typ hela dagen känns det som. Har bara haft en lektion i skolan idag, men jag har pluggat teori på körskolan hur mycket som helst!

Och så har vi hunnit med att träna också. Mage och ländrygg blev det idag! Det var inte riktigt lika bra som förra veckans pass, men nästan. Förra veckans mage&rygg-pass gjorde ju att jag hade träningsvärk i flera dagar! Det räknar jag inte med att få nu, men det var ändå ett helt okej pass och jag ökade både vikt och reps i några övningar. Sista övningen gav jag allt och tog i med mina sista krafter. Precis som förra veckan så började vi med samma övning som vi slutade med. Tog samma vikt båda gångerna. I början orkade jag 25 reps och i slutet 10 reps. Man kan säga att mina magmuskelr var rätt trötta! Så egentligen var det väl inte så tokigt. Det var nog bara känslan som inte fanns där ;)




Snart ser jag och Rebecca ut så här! Eller nästan iaf, vi är ju inte inte män ;) Och jag vet inte om jag vill ha riktigt så här synliga muskler, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0