Mer konditionspass?

Idag har det varit en bra dag! Det känns som att det mesta har gått bra, haha ;D Träningen gick superbra! Tränade biceps imorse och det kändes som att det tog på rätt rejält. Jag har känt mig helt svag i armarna resten av dagen, haha. Och sen hann jag med att springa i en timem också. Eller jag gick en del också. Men det var skönt! Blev gode jobbigt. Jag tror att jag ska börja köra löppass oftare. Nu kör jag bara någon gång lite då och då när jag känner att jag har tid, men jag ska nog börja köra typ två timmar per vecka. Jag skulle ju verkligen behöva få upp konditionen lite! Så mer konditionspass från och med nu ;)



Resten av dagen har också varit bra! Hade körlektion idag och det gick jättebra! Anki var jättesnäll och pratade och skojade massor! Det brukar hon aldrig göra annars. Blev ju lite förvånad, haha. Hon kanske är glad över att hon snart får bli av med mig? Hahaha ;) Men vi får väl se hur det blir med den saken! Jag känner mig lite säkrare nu på allt detta bilkörande, men jag tycker fortfarande att jag är för osäker och oförberedd för en uppkörning ;P Men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0