Piteå

Eftersom jag inte hade något att göra idag och var sjuuukt uttråkad så fick det bli en tripp till Piteå. Första gången jag kör dit utan att mamma sitter med i bilen, haha ;) Grymt skönt! Dock blev ju min skiva med härliga gamla poplåtar rätt så dissad. Why? ;)

Hur som helst så köpte jag ju lite grejer. Förstås! Tänkte köpa en kofta, men blev snål och köpte en mössa istället, haha. Kändes som att det kunde behövas någonting höstigt för att komma i stämning nu. Köpte även vantar, för det behövs på kvällarna nu och ibland även på dagarna. Och så köpte jag en parfym å nå trosor. Så jag är nöjd :)

Sedan åt vi på Blå Ängeln. Jag åt samma pizza som jag alltid äter när vi är där. Det är en barnpizza som heter "Mums-mums" och det är nog den godaste pizzan som finns i Piteå iaf :)

Sen när vi körde genom ut från stan vevade dom ner rutorna och höjde musik. Jättecoolt att köra omkring i en gammal volvo med "This sex is on fire" som spelas genom högtalare som nästan sprängs av överbelastning. Haha, men kul var det ;) Och så tävlingskörde vi lite med två killar på moppe. Haha, jaase, tänk att sånt kan vara underhållande!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jaa, det är grymt härligt att åka bil utan föräldrar, veva ner rutorna och höja musiken :) vem var du dit med? :P

2009-09-19 @ 23:17:46
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0