Planer för dagen ;)

Godmorgon! Jag vaknade till och med en halvtimme före klockan ringde imorse! Händer inte ofta kan jag lova ;) Fast ändå låg jag kvar till larmet ringde (och snoozade en gång också, hehe). Nu äter jag frukost och ska snart cykla upp till trafikskolan. Idag har jag körlektion och jag hoppas att jag blir godkänd på de sista grejerna idag, för nu är det verkligen inte många lektioner kvar innan uppkörningen. Så vi får väl se om jag klarar det :)

Efter körlektionen har jag planerat ett hårt träningpass, hehe. Idag blir det triceps och axlar. Och kanske även lite ben, för det var ju ett tag sedan sist. Jag är sugen på att vara så slut i benen att jag knappt kan gå. Ni vet när benen liksom bara skakar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0