Stygnen är borta!

Stygnen är borttagna! Eftersom jag hade hört innan från olika folk att det gjorde jätteont samt att det inte ens kändes så hade jag ju ingen aning om hur det vara. Det gjorde ont, men jag tror att jag gjorde det lite värre genom att inte andas. Det blir ju liksom lättare om man tar det lugnt och tar djupa andetag, men jag har svårt för sånt. Är bättre på att bli lite smått hysterisk ;P Men jag måste erkänna att det kändes väldigt bra att ha med Linus, för det hade blivit typ 10 gånger värre annars. Ibland behöver man någon som kan få en att känna sig trygg i situationer där man annars kunnat få panik. Haha, jag har lite fobi för smärta, så det är ju egentligen inte så allvarligt som det låter som. Det är bara jag som är lite knäpp ;)

Hur som helst så är det ganska rött nu och det är som ett litet sår, me det kommer att försvinna på ett tag. Jag skulle kunna sminka över det, men eftersom det kan bli infekterat så känns det säkrast att låta bli. Jag får helt enkelt se lite röd ut ett tag och sen hoppas jag att det ser bättre ut än innan iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0