Träningssugen till 100%

Jag är jätteträningssugen! Det är faktiskt jobbigt att ha vilodagar, haha. Jag känner att jag vill ut och röra på mig lite, för annars blir jag så seg och så tror jag att jag är trött, fast jag egenligen bara är uttråkad. Knepigt! Men jag har ju faktiskt bestämt att jag ska ha en vilodag idag så att musklera får sig lite återhämtning. Inte bra att överträna!

Imorgon blir det träning igen! Och vi får väl se om jag blir peppad och full av en massa glädjeendorfimer eller om jag är sur och får ta ut min ilska på vikterna på gymmet. Haha, hoppas på det första alternativet ;) Men jag är ju rätt glad och positiv för det mesta och det märker jag när jag tränar. De flesta av träningspassen tänker jag mig en glad röst som säger: "Kom igen! Det här går ju jättebra! Kör hårt! JA!". (Tänk typ ledare för aerobicsklass, haha). Men ibland när det går segare blir det mer: "Måste orka. Fan. Jag måste orka...". Och då blir passen aldrig lika bra. Om man kämpar sig igenom ett träningspass bara för att man känner att man måste, men är utan motivation så känns det sällan lyckat sen heller. Fast som tur är så händer inte det så ofta, haha ;)

A life without happiness is not worth livin' ;)



Kommentarer
Postat av: L

jag är också det, sitter hemmao ch är äckellat! sjuk:(<3

2009-09-10 @ 09:51:55
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0