Triceps och axlar

Det blev ett riktigt skönt träningpass idag! Tränade triceps och axlar. Det var en kille med enorma armuskler och massa tatueringar som frågade om han fick köra mellan mina set. Tog ju lite längre tid då när man turas om, men det var ju kul att ha nån att prata med, för jag tränade inte med Rebecca idag. Så det var trevligt :)

Det känns som att jag ökar hela tiden i triceps-övningarna. Det är jättekul! Jag hatar när man kommer till platåer och inte ökar på ett tag. Det är så tråkigt och omotiverande, men som tur är så händer det inte ofta för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Walentin

SV: Visst lägger man på sig lite vätska men jag har aldrig att någon har svält upp i ansiktet. Vätskan samlas i musklerna :) Yes, jag tycker att det fungerar bra.

2009-09-07 @ 19:43:03
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0