Det var längesen jag fyllde i en sån här

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Har inget speciellt drömkille-utseende ;P Han måste bara ha det där lilla extra ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Japp :) Senast inatt :)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Hmm. Den jag spenderat mest tid med idag är nog Jonas.
4. Hur lång är du?
typ 172 tror jag :)
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag och Linus började se Populärmusik från Vittula, men jag orkade itne se klart för jag var för trött :P
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
"Nice, jag ser hur romantiskt det var ;) haha, men jag ska äta nu :P"
7. Föredrantar du att ringa eller skicka sms?
Det är olika :) En del ringer jag alltid till och en del smsar jag bara till..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är gifta
9. När såg du senast din mamma?
Igår
10. Icke godkänt i något ämne?
Nää :)
11. Mvg i något?
Joo, minst tio ämnen :)
12. När vaknade du idag?
Nio
13. Vilken är din favoritplats?
Sängen? Haha
14. vilken plats föredrar du minst ?
Utedass :P
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Inte här iaf :)
16. Hur stor är din säng?
Lagom stor för en person, för liten för två ;P
17. Vad sover du i?

Trosor och bh
18. Hur många kuddar har du i sängen?
5 kuddar, två täcken :)
19. Var har du bott/bor?
Har bara bott i älvsbyn :P
20. Tycker du om kinamat?
Jaa :) ast det beror förstås på vad det är för kinamat
21. Tycker du om kaffe?
Börjar tycka om det faktiskt. Fast dricker det bara nr jag r sugen på det. Och jag börjar bli sugen på det just nu ;)
22. Vad dricker du helst till frukost?

Te eller juice
23. Kan du spela poker?
Njaee, inte direkt ;P
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Njaee. Eller jag vet en som fyller år samma dag som jag. Ett ex's kompis ;P
25. Vill du ha barn?
Jaarå, nån gång! Men har ingen brådska med sånt ;P
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och liiiiiite franska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Tror inte det..
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på! Grymt härligt med hav, men blir lite less på att får en massa salt i ögonen, munnen och så :P
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, godis, cigg och nöjen :)
30. Är du cool?
Klart jag är :D
31. Kan du rulla med tungan?
Nää, tyvärr
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Vet inte. Känner många roliga männsikor ;D
33. Vad har du för ringsingnal?
No particular place to go ;D
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Haha, japp, på vinden :P
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En sodastreamad dricka som nån har lämnat här
36. Kan du byta olja på bilen?
Näpp!
37. Vilken var den senaste boken du läste?
 Nån bok vi skulle läsa på engelskan

38. Vem delade du senast säng med?

Linus
39. Dansar du i bilen?
Haha, om jag känner för det ;D
40. När var du i kyrkan senast?
Sjöng i kyrkan i vistträsk i lördags med kören :)
41. Hur många hål har du? i öronen?
Tre
42. Har du någon tatuering?
Japp, en jättegullig en ;)
43. Gillar du någon just nu?
Maybe. Eller joo, det gör jag ju..
44. Har du provat droger?
Nää. Onödigt och dumt!
45. Röka eller snusa?
Jag röker ;P
46. Har du pojkvän/flickvän?
Njaee. Komplicerat just nu :P
47. Vad är ditt mobil nummer?
Skriver jag itne här :)
48. Vad ska du göra ikväll?
Vet inte än :)
49. Har du några syskon?
För många!
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Får räkningar, så jag sätter itne in pengar på teleonen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; ja, det är helt underbart! Tack så mycket :)

2010-04-16 @ 19:29:40
URL: http://muffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0