Godmorgon!

Sitter här och knaprar på en bränd macka. Hade den i brödrosten lite väl länge, men orkade inte rosta en ny, haha :)

Igår vid tio for jag till Linus och spelade GH medan han spelade nå dataspel. Sociala klubben? Haha, men det är kul att spela GH. Hade längtat efter det ;) Och jag börjar nog bli liiite bätte. Får dock ont i fingrarna efter ett tag. Dom är väl för otränade ;P

Kvart i nio gick jag upp eftersom jag hade sånglektion tio över. Sånglektionen gick bra, även om min röst inte är 100% nu när jag har haft ont i halsen jättelänge.

Nu är jag hemma och ska försöka göra bort lite grejer innan jag har engelska klockan tolv. Ha en bra dag allihopa :D


Jag och syster förra våren. Otroligt snygga som alltid, haha ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej :) Jag har alltid varit intresserad av att övningsköra. Tjatat på pappa flera gånger för att vi ska ge oss ut å köra. Jag tycker det är skitroligt att köra bil! Längtar tills körkortet är mitt :p

2010-04-20 @ 13:06:13
URL: http://mollanranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0