Godmorgon!

Godmorgon världen ;)

Hann ju inte skriva nå mer igår! Men det beror på att jag inte var hem nå. Jag for till gymmet och tränade axlar. Jag var helt död när jag hade tre övningar kvar. Det var tuuungt! Men jag pumpar på, för jag ska bli stark ;) Direkt efter gymmet for jag till Linus. Vi satt ute i solen och rökte en stund och sen gick vi in och spelade gitarr. Jag tycker att jag är bra på att spela. Det tycker inte Linus ;P

Sen for jag till Vistträsk med kören för att sjunga där. Det gick bra! Det var sista gången vi hade Anette som körledare, nästa vecka kommer Kerstin tillbaka.

På vägen hem ringde pappa och undrade var jag var. Mamma och Lina sklulle komma med en buss till Timmersvansen på tio minuter. Så jag var lite taxi. Jag skjutsade Johanna och Emmy, hämtade mamma och Lina och sen for jag till Linus. Det var lite folk här igår, men dom for efter ett tag. :)

Så, nu är ni lite uppdaterade ;) Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0