Heavens on fire

Det blev lite GH igår. Jag är fortarande inte bra på det. Tror det var tredje gången jag spelade det helt nykter, så det har väl sina anledningar ;) Men jag försökte mig på att spela på hard-nivån och det gick ändå rätt okej. Klarade mig bra tills det blev solo, haha :)

Vaknade vid tio, men låga kvar och myste till elva. Sen hade jag gitarrlektion halv tolv. Jag spelade några olika riff till kända rocklåtar. RIktigt roligt ;) Ska bli bättre på att spela elgitarr!

På ett tag ska jag till biblioteket och lämna tillbaka en bok som är några veckor försenad (oooops) och sen kanske jag lånar nåt nytt så jag har nåt att läsa när jag ska åka tåg. Två nätter i 14 timmar. Lär behöva lite underhållning ;)

Sen är det studion som gäller! Mer inspelning :) Ska bli roligt! Hoppas att halsen håller så att rösten inte skär sig bara. Sånt är jobbigt. Speciellt nr man spelar in ,haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0