Lean on me

Inatt hade jag besök. När jag vaknade blev jag tvungen att smsa och fråga om det var på riktigt eller om jag bara hade drömt att han kom hit. Jag sov nämligen och när jag vaknar när jag bara har sovit nån timme har jag inte riktigt koll på vad som är verklighet ;P

Ni kanske märkte att jag inte tränade något igår? Jag tänkte träna. Jag tänkte gymma och sen simma på kvällen, men det gick inte på grund av min hals. Hade så fruktansvärt ont i halsen hela dagaen igår. Jag har fortfarande lite ont, men det känns mycket bättre just nu iaf. Så vi får se om det blir en promenad sen, eller om det rent utav blir gymmet :)

På en timme ska jag befinna mig in the studio. Ska spela in. Och då måste min hals vara bra så att jag kan sjunga. Fast iofs, skivan blir lite mer spännande om jag låter som en kråka ;P

Två år sen, hahah ;P

Jag kan inte ladda upp nya bilder nu för det är fel på datorn. Den märker inte att mobilen är ikopplad till den. Fast mobilen märker det, haha. Så ni får klara med er gamla bilder tills familjens stationära dator funkar igen. Då kan jag låna den för att ladda upp bilder :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det är så underbart med träning :)

2010-04-16 @ 14:31:38
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0