Lovely!

Nu har jag min egen dator! Känns underbart :) Den är min näst bästa "vän". Mobilen kommer såklart först ;)

Jag har haft en bra dag! Blev ingen inspelning idag, utan vi mixade lite å så. Jag är ju inte speciellt teknisk, men jag börjar ju förstå en del iaf ;P

Sen for jag och Chris på gymmet! Jag tränade biceps och triceps och avslutade med lite bröst. Kändes underbart att få träna igen! Har visserligen bara haft två dagars uppehåll, men det känns som en evighet ;)

Åt tacos till middag och sen var vi hos Linnea och firade henne. Hon fyller år nästa vecka. Det var riktigt trevligt! For hem för typ en halvtimme sen och nu ska jag strax sova.



Gammal bild, men jag har helt enkelt inte orkat sätta in nya bilder i datorn. Och sen är ju musik bara BÄST och gitarrer är underbara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0