Ögoninflammation på gång?



Godmorgon allihopa! Jag har varit på skolan ett tag, men har hål nu så jag är hemma och äter frukost. Frukost är typ det bästa jag vet! Så otroligt gott :)

Har lite problem med mitt vänstra öga idag. Det var glansigt och sved när jag vaknade och nu är jag svullen också. Hoppas hoppas hoppas att det inte är en ögoninflammation på gång. Jag sover ju i princip alltid med mascara eftersom jag aldrig orkar tvätta bort den på kvällarna, så det kan ju vara därför mina ögon har fått nog nu. Ikväll ska mascaran bort innan jag somnar! I promise :)

Jag tror förresten att jag blev lite caught up i det här med att vara lesbisk. Inatt drömde jag nämligen att jag låg och sov med en tjej och att hon höll om mig. Kändes lite obekvämt. Men då vaknade jag och märkte att det var Linus som höll om mig, och plötsligt kändes allt mycket bekvämare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0