Över 40

Jag har sökt över 40 jobb nu under våren. Eller det är ungefär 40 stycken som har fått mitt CV. Sen har jag varit på ett tiotal till ställen där dom har fullt nu, sommaren och hösten. Och i höst är det ju inte någon större idé att jag får jobb här, eftersom jag bor i Umeå då. Nu hoppas jag supermycket att jag ska få något jobb! Det är ju så fruktansvärt många som söker. Chansen är liten. Men jag har ju lite större chans nu när jag har sökt så många jobb. Så med lite tur kanske det går vägen :)

Jag har ingen aning om vad som händer resten av dagen. Får se vad jag ska hitta på :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Jobba, hoppas jag har inte sökt nån annan utbildnig, så jag måste som få ett jobb ;P

2010-04-15 @ 16:59:27
URL: http://lindamooren.blogg.se/
Postat av: marre

man kan ha honung på med om man vill, men då påminner det för mycket om äppelpaj och då blir man ju inte direkt mindre sugen på det! haha...



jaa, jag förstår. men hoppas HOPPAS verkligen du får ett jobb..! jag sökte också hur mkt som helst innan jag fick jobbet i alanya :)

hehe, jag har faktiskt abba! jag tog en massa a-teens med, deras låtar passar nog bättre in på en bar, lite röjjigare! :) men tack så mycket för tipset!

2010-04-15 @ 18:32:39
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Jaa det är jätte gott! Men bara om dom är hårda =D.. Åh.. kom på att jag var tvungen o fylla i mina kassakort när jag såg bilden.. Usch o fy!

2010-04-15 @ 23:27:17
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0