Party party!

Oj oj oj så kul vi har haft! Det blev en riktigt trevlig fest igår hos Linnea! Målet var att en person skulle bli riktigt full och det lyckades vi då med, haha ;) Någon var mycket bakis imorse! Men jag har då alltid haft tur och blir inte bakis, bara vääääldigt trött.

Gårdagskvällen bestod av kortspelande, jag har aldrig, singstar och annat roligt! Och en hel del rökpauser. Jag fattar inte hur paketet jag köpte igår är mer än halvtomt redan ;P

Idag har jag, Linnea, Christoffer och Ida städat en massa. Sen gick vi till max och åt skroooov. Hehe, det är som ett måste dagen efter :)

Jag kände mig helt död på bussen hem, men nu har jag duschat och det kan göra underverk ibland! Ska hem nån gång senare idag. Sen får vi se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0