Påskafton

Har haft en riktigt trevlig dag idag! Var med Rebecca på byn och sen gick vi hem till henne och drack te och pratade en massa om allt möjligt. Det är alltid så kul! :) Jag kommer ihåg när jag var liten och tyckte att alal vuxna var så tråkiga som kunde sitta och prata i flera timmar, men nu är det bland det bästa som finns :) En trevlig pratstund är ju awesome!

När jag kom hem hjälpte jag mamma med maten. Vi gjorde MASSOR av mat så det tog ett tag, hehe. Vi skulle ha påskmat och det blev som julbord + lite mer. Så nu kommer vi klara oss ett bra tag på allt det vi lagade idag xD Men det var riktigt gott! Och sprängmätt är jag ;P På ett tag blir det efterrätt och just nu känns det nästan jobbigt att äta mer, haha. Men av någon anledning brukar efterrätten alltid gå ner ändå ;) Man har som lite fika-utrymme, haha :)

Frågan är bara om jag hinner smälta all maten innan jag ska träna. Gymmet stänger åtta.. Hmm. Knepigt ;P Har promenerat en del idag. Kanske en och en halv timme sammanlagt och det blir väl promenerande sen också eftersom jag kanske ska till Linus. Så om jag inte hinner gymma behöver jag itne ha alltför dålig samvete ;P Och så kör vi på mer träning imorgon ;D Hehe, jag skriver vad jag tänker. Hade tänkte att skriva: "Jag tänker högt", men kom på att det inte funkar i det här sammanhanget. Och nu bara svamlar jag ;P

Dags för efterrätt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0