Planer för dagen

Igår hyrde jag och Linus en film, men precis som vanligt så missade jag slutet för jag blev för trött och skulle bara blunda liiiite. Haha, händer oftare än ni tror!

Nu ska jag strax börja gå till sv nord och fortsätta med min skiva! Idag ska det spelas in mer sång. Måste även lyssna igenom dom låtarna som är "klara" (inte mixade, men allt som ska spelas in är klart) för att see hur dom låter. Har glömt bort ;P

Efter inspelningen blir det gymmet. Har inte tränat på två dagar, så ni kanske förstår att jag är jättesugen? :) Har inte bestämt vad jag ska träna idag. Jag kan ju träna vad som helst eftersom jag har haft två dagars uppehåll. Så vi får se vad som känns roligast när jag kommer dit ;)

Ikväll ska jag till Linnea Åkerström som ska ha födelsedagskalas ;)

Tråkigt med inlägg utan bilder, jag vet! Men jag har inga bilder på Linus dator, och jag har inte min mobilsladd här. Så det går inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0