SJ = försenade tåg

Jahapp. Tåget är över en timme försenat så jag är hemma igen. Det står att tåget ska gå halv elva istället. Men man vet ju aldrig med SJ ;P Gillar dock facebookgruppen: Innan askan - hata SJ. Nu - Älska SJ. Men nog blir man lite småirriterad för att det är försenat. Fast om jag hade bokat flyg hade jag kanske inte ens tagit mig iväg, så en timme gör ju inte så mycket egentligen ;) Sitter och dricker te och mår rätt bra ;)

Pappa är ju i USA nu. Tisdagkväll skulle han och några arbetskompisar åka från Kallax till Arlanda, men flyget gick inte så dom fick bila ner till Stockholm för att kunna åka vidare till USA. Gick det flyget? Nej. Dom fick åka buss från Sthlm till Oslo för att flyga därifrån till USA. Det slipper jag iaf ;) Glad över att jag valde tåg istället för flyg :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, men man hittar den bland den utlänska maten oftast tror jag ;)

2010-04-22 @ 21:53:37
URL: http://dendarmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0