Städning :)

Efter middagen gick jag ut på en vääääldigt kort promenad. Fick ont i halsen, så jag var väl ute i en kvart eller nåt. Men skönt att få lite luft iaf. Sen har jag druckit kaffe, duschat och det bästa av allt - STÄDAT. Nu lät det kanske som att jag tycker att det är kul att städa, men det var itne så jag menade ;) Menade att det var bra gjort. För jag brukar inte vara så bra på att städa. Nu är det rent och fräscht! Jag har dammsugat, dammtorkat, bytt sängkläder och plockat undan klädhögen.

Vill ni veta nåt intressant? Jag har dammtorkat högst upp på min bokhylla. Alltså ovanpå bokhyllan. Det har jag nog aldrig gjort förut och jag har haft den bokhyllan i ungefär ett år. Tycker att dammet förökar sig väldigt snabbt ;)

Medan jag har städat har jag lyssnat på dessa:

Tycker att det är väldigt intressant med ett rockband som har en operasångerska. Fast jag gillar ju lite strange musik ibland ;) Och sen så är ju Toumas Holopainen (andra från vänster) sjukt het! Måste fkatiskt lägga in en bild på enbart honom ;)

Här är han:


Kommentarer
Postat av: Linda

Har sett dem live i Umeå, typ för 2-3 år sen. Dock med den nya svenska sångerskan å då försvann ju operan. Men Tobbe den jäkeln han se dem med Tarja också, Fubbit tycker jag ;D Hur är det annars då? Såg att du satt å mös med en bok i solen igår (Fredag)Kram

2010-04-17 @ 09:31:55
URL: http://lindamooren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul du gillar Nightwish. :) Jag har lyssnat på dem sjukt länge nu. Men som nån annan nämnde "operan" försvann med den gamla sångerskan. Lite synd dock :/

Och ja Tuomas är snygg, men han såg bättre ut innan ^^

2010-04-18 @ 16:32:42
URL: http://jennycee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0