Fixat och klart!

Nu är allt klart här. Känns bra. Det är fint och jag har allt jag behöver :) Men jag saknar vännerna och Linus! Tycker att alla kan bo i Umeå ;) Men på en vecka får jag träffa älsklingen. Men en vecka är en lång tid. En mycket lång tid. Det brukar aldrig gå en och en halv vecka mellan gångerna vi träffas. Vi brukar ju umgås varje dag. Så det är lite jobbigt. Och jobbigt att sova själv jämt. Men jag vänjer mig! Det är svårast i början!

Har cyklat till universitetet idag för att lära mig att hitta. Det tog ungefär en halvtimme. Så en timmes cykling per dag. Ibland två om jag måste in två gånger, som under nollningen. Inse vilken kondition jag kommer ha efter tre år här, haha ;) Har även skaffat gymkort idag. Helt underbart gym! Fem styrkerum, några konditionsrum och en massa gruppträningar som man kan fara på. Allt ingår i mitt gymkort som kostade 4000. Bra pris för så stort utbud. Det är nordens största gym. Och jag är taggad! Ska börja nån träningsklass så jag kan lära känna mer folk här. Det borde ju vara ett bra sätt :) Är sugen på lite boxning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0