IKSU

Har varit och tränat på IKSU idag för första gången. Det var så sjukt stort att jag fick fråga om vägen till omklädningsrummen ;) Och själva gymmet! Omg, det fanns flera rum med maskiner för styrka och kondition och vartenda rum var större än hela gymmet jag tränade på i Älvsbyn. åg nog lite bortkommen ut när jag gick runt och kollade på alla maskiner och läste om hur man skulle göra med dem. Fanns ju massor där som jag aldrig har sett förr! Idag har jag tränat triceps och axlar och höll mig mest till övningar jag känner till. Imorgon blir det nog mage och rygg och då ska jag kolla in utbudet för det. Längtar ;)

Nu när lägenheten är klar har jag inte så mycket att göra. Känns liiite ensamt här, men första nollningsdagen är imorgon och då får jag träffa lite folk. Nästa vecka ska jag träffa Josefin. Hon är i Älvsbyn över helgen men kommer tillbaka till Umeå till veckan. Så då har jag någon att surra med :)

Nu ska jag dricka kaffe! Haha, när jag har lite göra gör jag kaffe. Kommer bli beroende om jag fortsätter dricka i den här takten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0