I'll love you 'till the end

Okej, en uppdatering i veckan känns lite dåligt av mig. Jag tänkte ju "I sommar kommer jag ha mycket tid till att blogga och mycket roligt att skriva om!". Jag har visserligen en massa roligt som jag kan skriva om, för det har verkligen varit en rolig sommar på många sätt. Men jag tar mig inte tid till att blogga. Och nu är sommaren över och imorgon flyttar jag till Umeå och börjar mitt nya liv som Umeåbo. Och jag har fortfarande blandade känslor när det gäller flytten. Jag längtar sjukt mycket efter att fixa till i min alldeles egna lägenhet. Jag längtar efter att kunna göra allt precis när jag vill. Men jag har en enorm separationsångest. Ni kan ju tänka er hur det känns att lämna mannen man älskar här i Älvsbyn och bara kunna träffas på helger när vi i princip träffas jämt i nuläget. Det kommer att vara det svåraste. Sen kommer jag självklart att sakna vännerna och familjen också. Och spontaniteten. Nu måste jag planera i förväg för dom helgerna jag ska komma hem. Shiiiiit.

Jaja, nu ska jag och mami äta lunch och sen ska jag umgås med älsklingen till imorgonbitti när jag far. Det här kommer att bli bra. Det kommer att bli bra. Det måste bli bra!



I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you 'till the end




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0