Annandag jul

Jahapp, då var annandagen här!

Igår var vi ute i Piteå på Normalmia. After X-mas. Träffade en massa bekant folk där, vilket alltid är trevligt! Är dock väldigt trött och sliten idag, men sånt hör väl till? ;P

Idag har vi inte gjort så mycket. Linus har fått ha lite Linus-tid medan jag var på släktmiddag med pappas släkt. Han har följt med på så många släktmiddagar redan, så han kunde få slippa idag ;)

När jag varit hos släkten for jag direkt till Magnus där Linus var och såg hockey. Satt där och fördrev tiden med att sortera alla kort i min börs, osv. Hockey är inte min grej om man säger så. Dock ska jag fara till Luleå och se hockey på tisdag. Men det är bara för att älsklingen spelar då!

Nu är vi här med mina syskon och sitter vid varsin dator för att göra uppdateringar/läsa uppdateringar osv. Sånt är viktigt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0