Beeeeeen!

Har kommit hem från ett härligt benpass på gymmet. Folkans gym hade inte så stort utbud, men man får göra det bästa av situationen!

Idag tränades:

Knäböj med fri stång

Utfallsgång med hantlar

Lårcurl i maskin

Benspark i maskin

Benlyft
(Liggandes på mage på en bänk,
sänker benen och lyfter upp dem.
För baksida lår och rumpa)

Benlyft
(Liggandes på sidan och lyfter
ett ben uppåt.
För rumpa och utsida lår)

Höftlyft
(Liggandes på rygg med fötterna på golvet,
knäna böjda, ett ben utsträckt och lyfta rumpan från marken)

Jägarvila



Så har dagens pass sett ut! Vet inte vad övningarna som jag skrivit förklaringar till heter eftersom jag sällan kör dom, men hoppas att ni förstår ;) Sedan avslutade jag med jägarvila. Det var längesen jag körde det och jag orkade inte länge alls för jag var så trött och slut i benen redan. Men bra sätt att klämma ut det sista ur låren! Bara stå i 90 grader tills man faller ihop ungefär ;)




Kommentarer
Postat av: nina - träningsryttare

Hei! Jag har precis börjat blogga med mina två vänner och vi skulle bli jätte glada om du skulle vilja ägna 5 minuter åt våran blogg och kasta in en lten kommentar! Btw, din blogg är grymt fin!

2010-12-29 @ 16:09:28
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0