Godmorgon!

Jag har redan varit vaken i drygt en timme. Ställde klockan på halv sju. Och varför gjorde jag det när jag inte har något inplanerat förrän halv elva? Joo, försöker vända tillbaka på dygnet till imorgon då jag måste vakna senast halv fem. Börjar dock tvivla på om det här är någon bra strategi.. Har stigit upp tidigt två morgnar i rad, men är ändå inte trött förrän vid tolv när jag vanligtvis brukar lägga mig.. Så istället för att vända tillbaka dygnet kanske jag bara har tre dygn med för lite sömn?

Idag är planerna att fara å träna på morgonen.
Idag ska det tränas ben! Kommer inte hinna träna något imorgon och på torsdag eftersom vi är i Haparanda då.. Men två vilodagar kan vara bra ibland! Sen är det bara att köra stenhårt fram till nästa onsdag då jag ska till Älvsbyn.

Halv elva idag ska jag och Elin fortsätta med vårat grupparbete.
Även om det är stor uppgift på 30 poäng så tror jag att vi ska hinna göra klart den innan nästa onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0