Grymt ryggpass!

Nu har jag kommit hem. Efter grupparbetet for jag till gymmet och körde ett GRYMT ryggpass. V-form önskas. Inte mycket, men litegrann skulle vara nice ;)

Idag körde jag flera olika roddövningar. Sittandes i maskin, stående med stång, i freemotion.. You name it! Hade energi kvar efter de övningar som jag brukar köra, så jag testade en ny också och den ska helt klart få vara en del i mina ryggpass! Me like! Dock kommer den inte att kunna göras i Älvsbyn, så det är en månad kvar innan jag kan köra den nästa gång.. I Älvsbyn blir det ett helt annat upplägg. Där får jag göra det som går helt enkelt. Men det är bara bra med lite variation!



Ryggmuskler, oh yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0