Hemma från Haparanda

Har haft två trevliga, men trötta dagar på exkursionen med klassen. Igår var vi en stund i Luleå och hade föreläsning, sedan vidare mot Haparanda för att lyssna på när en kvinna pratade om samarbetet mellan Haparanda och Torneå, osv, osv. Har även varit på ett shoppingcenter i Finland, och självklart IKEA.
Har köpt lite till mig själv, samt julklappar till mamma och svärmor.

Orkar inte skriva så mycket mer om exkursionen nu. och ni orkar säkert inte läsa heller ;) 



Nu behöver jag sömn och dusch. Och nånting att dricka. Har varit törstig hela dagen, men har försökt att inte dricka så mycket eftersom vi har åkt buss så länge och jag vägrar busstoaletter. Haha, där fick ni veta något om mig som ni kanske inte visste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0